Za nami konferencja Future of Real Estate 2024 organizowana przez Property Forum i RICS w Sofitel Warsaw Victoria. Wydarzenie obfitowało w ciekawe dyskusje, ekscytujące panele i inspirujące przemówienia. Dzięki kuluarowym rozmowom profesjonaliści z branży nieruchomości mogli poszerzyć sieć kontaktów w towarzystwie liderów branży.
Z ramienia Hamilton May w konferencji udział wzięli Robert Watkins, CEO & Founder, Ilona Stanik, Senior Consultant, PRS & Capital Markets i Paulina Karpisz, Head of Marketing.
Paulina Karpisz wzięła również udział w warsztatowym panelu dyskusyjnym pt. "The Future of Real Estate Marketing – How to Stand Out?". Podczas panelu eksperci marketingu z branży nieruchomości dyskutowali o udanych projektach, zmianach zachowań nabywców, wyzwaniach jakie wiążą się z komunikacją marketingową w branży. Nie zabrakło także gorących tematów – czy sztuczna inteligencja to szansa, czy zagrożenie, oraz jak kształtuje się komunikacja w kontekście ESG.
W podsumowaniu panelu każdy z mówców wskazał buzzword, które według niego najlepiej określi drugą połowę roku. „Dane”, „konwersje”, „content”, „jakość”, „człowiek” to słowa, które opisują przyszłość branży nieruchomości.
W panelu "The Future of Real Estate Marketing – How to Stand Out?" wzięli udział:
- Sylwia Kaczmarek, Skanska
- Paulina Karpisz, Hamilton May
- Mateusz Kowalski, AFI Europe
- Urszula Matej-Bil, EPP
- Monika Rykowska, AXI IMMO Group
- Panel moderowała Agnieszka Zaczyńska, SEGRO
Do zobaczenia na kolejnych branżowych wydarzeniach.
fot. Property Forum