Poniższa lista przedstawia najważniejsze prace, które obejmuje umowa o zarządzanie nieruchomością. W razie jakichkolwiek pytań lub niejasności prosimy o kontakt z firmą.
- Koordynowanie płatności czynszu oraz ewentualnych przypomnień o płatnościach
- Otrzymywanie oraz uiszczanie opłat za media i czynsz administracyjny
- Ustanowienie adresu firmy jako adresu korespondencyjnego ze wszystkimi jednostkami
- Pełnowymiarowy dostęp do usług konserwatorskich
- Bezpieczne przechowywanie kluczy
- Przekazywanie i odbiór nieruchomości od najemców
- Odczytywanie liczników, sporządzanie list inwentaryzacyjnych oraz protokołów zdawczo-odbiorczych
- Rozliczanie depozytu
- Uczestnictwo w spotkaniach adminstracji
- Otwieranie i zarządzanie lokalnym kontem bankowym
- Sporządzanie raportów miesięcznych
- Zapewnienie usług osoby sprzątającej
- Organizacja wycen dla kontrahentów
- Organizacja polis i ubezpieczenia
- Organizacja inspekcji nieruchomości